سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های دمنوش لاغری پنجاه چهل/09109483228

نحوه مصرف دمنوش لاغری تیما


به ازای هر نفر به اندازه یک قاشق مرباخوری چای سبز را درون قوری می ریزیم و یک لیوان آب داغ به ازای هر قاشق چای به آن اضافه می کنیم. دمای آب باید 80 تا 85 درجه سانتی گراد باشد. سپس درب قوری را گذاشته و 3 الی 5 دقیقه وقت می دهیم. سپس چای آماده است و می توانید آن را از صافی رد کرده و میل نمایید. توجه داشته باشید که هیچ گاه چای سبز را در قوری استیل دم نکنید زیرا با آهن آن به دلیل داشتن مقادیر بالا تانن، رسوب می دهد.


خاصیت دمنوش لاغری 5040


دمنوش لاغری تیما فواید زیادی دارد از جمله کاهش کلسترول، کاهش قندخون، تقویت معده، تقویت کبد، ضد افسردگی، نشاط آور و کاهش یبوست. با مصرف این دمنوش جذب قند در سیستم گوارشی شما کاهش می یابد. این عمل باعث می شود انرژی کمتری از غذا وارد بدن شما شود. تمام این موارد در نهایت موجب شادابی پوست و بدن شما خواهد شد.


ویژگی های دمنوش لاغری پنجاه چهل


• این چای کاملا گیاهی است و ترکیبات آن چای سبز، چای اولونگ یا شاهدانه، چای کامومیل، شیرین بیان، زیره سبز و دانه گیاه فلوس است.


• مصرف منظم این چای سبب کاهش وزن از 3 تا 7 کیلوگرم در ماه می شود.


• هیج گونه عارضه جانبی ندارد.


• سبب شفافیت پوست می شود.


• طعمی دلنشین و مطبوعی از لیمو دارد.


• تاثیرات خیلی زیادی بر بدن دارد..


 


 


 


خواص انیسون (بادیان رومی) موجود در دمنوش لاغری 5040


آنتی اکسیدان موجود در انیسون موجب می شود مصرف آن جریان خون سالمی را در بدن به وجود بیاورد و پوست سالمی داشته باشید. رازیانه به عنوان یک مکمل دارویی برای درمان بیماری های شایع پوستی به کار گرفته می شود. این گیاه برای درمان نفخ، درد و سرگیجه کاربرد دارد و ضد استرس و ضدعفونی کننده است. انیسون سبب افزایش سوخت و ساز بدن و هضم آن می شود. ترکیباتی که این گیاه دارد آن را به یک ماده گیاهی فوق العاده تبدیل کرده است.


خواص زعفران موجود در دمنوش لاغری 5040


زعفران که از قدیم چاشنی پرطرفداری است موجب کاهش چربی و کلسترول می شود. این ماده ضداسپاسم، آرام بخش، کاهش دهنده فشار خون و تقویت کننده حافظه است. هم چنین زعفران از بیماری های قلبی و سرطان جلوگیری می کند. برای درمان آسم، نفخ شکم و بیماری های پوستی زعفران مفید است. افرادی که معده درد و کم خونی دارند زعفران برایشان مفید خواهد بود. این ماده با کمک به هضم مواد غذایی معده را تقویت می کند.


یکی از بهترین انواع پکیج لاغری را می توان دمنوش های گیاهی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده همه جا سخن از ان است چای سبز می باشد. این نوشیدنی که تاریخچه ان باز می گردد که سرزمین های اسیای شرق دارای خواص بسیار زیادی بوده و در طب سنتی نیز به ان اشاره های فراوانی شده است. یکی از بهترین محصولات تولید شده در بازار ایران در این رابطه چای سبز تیما می باشد. برند تیما در طول چند سال گذشته یکی از پر فروش ترین برندها بوده و خیلی زود توانسته جایگاه مناسبی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی بیابد.


اگر به دنبال کاهش وزن و لاغری و تناسب اندام می باشید یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی را که می توانید برای این منظور مورد استفاده قرار دهید محصولی با نام دمنوش لاغری تیما است که برندی از فروشگاه 50400 بوده و تبلیغات زیادی را رد مورد این محصول در شبکه های مختلف تلویزیونی پشخ کرده اند. این محصول در دو مدل دم کردنی و کیسه ای عرضه شده است و دارای خواص بی نظیری برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافه می باشد.


دمنوش گیاهی تیما از برگ های تازه چای سبز تهیه شده و به صورت کاملا بهداشتی فراوری و بسته بندی شده است. شما می توانید بر اساس نوع سلیقه خود برای تهیه یکی از مدل های ارائه شده این محصول اقدام نمایید و ابتدا کالای خود را دریافت کرده و سپس وجه انرا به مامور پست بپردازید.


محصول دمنوش کیسه ای تیما 100 عددی بوده و به صورت تی بگ عرضه شده است.


محصول دم کردنی دارای 5 بسته 50 گرمی می باشد که دارای کیفیت بسیار خوبی است.


محصولات چای لاغری تیما در دو مدل دم کردنی و کیسه ای تولید می شود و هر دو محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردا هستند.محصولات چای سبز دم کردنی این برند با قیمت 30 هزار تومان عرضه شده است و برای مصرف یکماه کفایت می کنند. محصولات چای کیسه ای تیما نیز دارای 100 عدد تی بگ بوده و برای مصرف یکماه شما کافی می باشد.اما نحوه خرید و تهیه این محصول به شرح زیر می باشد :


 


فرصت طلایی برای خرید چای سبز لاغری با تخفیف طلایی ( با دقت مطالعه نمایید )


همانطور که می دانید نوشیدنی چای سبز 5040 دارای خواص گوناگونی است و افراد مختلف برای مقاصد گوناگون اقدام به تهیه این دمنوش گیاهی می کنند.


عزیزانی که هدفشان از خرید چای سبز تیما 5040 لاغری و کاهش وزن است باید در نظر بگیرند که می بایست طی یک دوره سه ماهه تا شش ماهه اقدام به مصرف این نوشیدنی نمایند. به همین منظور ما برای رفاه حال شما برای خرید های بیش از یک بسته تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته ایم. که در زیر می توانید توضیحات آنرا مشاهده نمایید.


 


معمولا افرادی که به دنبال تهیه چای سبز لاغری هستند می خواهند در نهایت به کاهش وزن و تناسب اندام مناسبی دست یابند.و البته از خواص بی نظیر چای سبز همه اطلاع داریم و می دانیم برای موادر مختلفی می توان از این دمنوش گیاهی استفاده کرد اما اگر شما نیز هدفتان تنها رسیدن به وزن ایده آلتان است باید بدانید که حتما در طی یکک دوره سه ماهه تا شش ماهه از این چای لاغری استفاده نمایید تا نتیجه لازم را دریافت کنید.


ما برای این منظور همانطور که در بالا نیز توضیحات لازم را ارائه داده ایم برای عزیزانی که قصد خرید به صورت پکیجی دارند و می خواهند از دوره های لاغری استفاده کنند تخفیف مناسبلی را در نظر گرفته ایم . شما هر کدام از پکیج ها را که نیاز دارید می توانید براحتی از طریق شماره تلفن بالا و یا با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول سفارش دهید و ابتدا محصول خود را دریافت کرده و سپس وجه انرا به مامور پست بپردزاید.


در مورد خواص بی نظیر این دمنوش چربی سوز می توان به موارد زیر اشاره کرد و شما در قالب تهیه خرید پکیج لاغری می توانید علاوه بر کاهش وزن از دیگر فواید این دمنوش لاغری نیز نهایت استفاده را ببرید.با ما همراه باشید تا در مورد این محصول توضیحات کاملی را خدمتتان ارائه دهیم .


ترکیبات به کار رفته در پکیج لاغری 5040


گیاه تازه چای سبز با بالاترین کیفیت


گیاه چای اولونگ


گیاه کاسیا


زیره


به لیمو


زعفران


همانطور که در بالا مشاهده می کنی شما با خرید پکیج لاغری فوق محصولی 100% گیاهی را دریافت خواهید کرد که بدون هیچگونه عوارضی می تواند برای شما کاهش وزن و تناسب اندام را به همراه داشته باشد.در ضمن شما می توانید بهترین انواع چای سبز لاغری دکتر سینا را از فروشگاه رز گلد تهیه نمایید

 

 

 

 

ترکیبات چای سبز لاغری 5040

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7-%d9%88-%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/